Ik wil vlees geven aan mijn dier maar hoe begin ik hier aan?

Via het linkje Rauwvoerhulp kom je terug op de pagina 'Vlees voor je dier hoe moet dat?'. Indien je na het lezen van deze korte uitleg nog steeds geen idee hebt van hoe je er kan aan beginnen, stuur ons dan gerust een mailtje en dan zetten wij je met veel plezier op weg!

Wanneer komen jullie mij leveren? Of kan ik zelf komen ophalen?

Alle info omtrent onze leveringsroutes en de momenten wanneer u bij ons te Waasmunster kan komen afhalen kunt u hier gemakkelijk terug vinden: Leveringsinfo

Waarom zijn er zo weinig graanvrije producten als ik het vinkje "Graanvrij ja" aanduid?

Er blijven inderdaad niet veel producten meer over wanneer je op onze webshop selecteert naar 'graanvrij' aangezien we hiermee niet alleen bedoelen dat er geen granen aan toegevoegd zijn maar ook dat er geen magen of nekken meer in aanwezig zijn waar nog granen kunnen inzitten omdat desbetreffende diersoort zelf granen at. Dus ook al kies je bijvoorbeeld voor een kipmix waar geen granen aan toegevoegd zijn dan nog kan het zijn dat die als niet graanvrij aangeduid staat als er nog een niet gespoelde nek, krop of maag in aanwezig is (of dat wij zelf de info niet gekregen hebben of deze gespoeld is of niet). Dit om te voorkomen dat dieren met een allergie voor granen toch nog granen zouden binnen krijgen.

Hoe vind ik complete voeding op de webshop?

Indien u op zoek bent naar een complete voeding klikt u bovenaan op het tabblad 'KVV' en vervolgens vinkt u links het vakje 'ja' aan bij ' Met Premix'.

Kan ik met mijn bankkaart betalen aan de chauffeur of bij jullie in Waasmunster?

Helaas kan dit niet. U kan aan de chauffeur betalen met cash geld en bij ons in Waasmunster met cash geld of online via uw smartphone (online banking, paypal, payconiq, ...)

Ik kan mijn adres in mijn account niet wijzigen

Het is inderdaad zo dat als u in uw bestaande account uw adres wil veranderen dat dit niet kan. U hoeft hiervoor geen nieuwe account aan te maken. Mail ons gewoon uw nieuwe adres door en wij passen het aan voor u!

Ik ben mijn wachtwoord kwijt en krijg geen mail om een nieuw aan te maken

Het is mogelijk dat sommige mails die automatisch door ons programma worden gestuurd u niet bereiken. Stuur ons dan een mailtje of geef ons een belletje en wij zoeken uw wachtwoord op voor u!