Ik wil vlees geven aan mijn dier maar hoe begin ik hier aan?

Via het linkje Rauwvoerhulp kom je terug op de pagina 'Vlees voor je dier hoe moet dat?'. Indien je na het lezen van deze korte uitleg nog steeds geen idee hebt van hoe je er kan aan beginnen, stuur ons dan gerust een mailtje en dan zetten wij je met veel plezier op weg!

Wanneer komen jullie mij leveren? Of kan ik zelf komen ophalen?

Alle info omtrent onze leveringsroutes en de momenten wanneer u bij ons te Waasmunster kan komen afhalen kunt u hier gemakkelijk terug vinden: Leveringsinfo

Waarom zijn er zo weinig graanvrije producten als ik het vinkje "Graanvrij ja" aanduid?

Er blijven inderdaad niet veel producten meer over wanneer je op onze webshop selecteert naar 'graanvrij' aangezien we hiermee niet alleen bedoelen dat er geen granen aan toegevoegd zijn maar ook dat er geen magen of nekken meer in aanwezig zijn waar nog granen kunnen inzitten omdat desbetreffende diersoort zelf granen at. Dus ook al kies je bijvoorbeeld voor een kipmix waar geen granen aan toegevoegd zijn dan nog kan het zijn dat die als niet graanvrij aangeduid staat als er nog een niet gespoelde nek, krop of maag in aanwezig is (of dat wij zelf de info niet gekregen hebben of deze gespoeld is of niet). Dit om te voorkomen dat dieren met een allergie voor granen toch nog granen zouden binnen krijgen.

Hoe vind ik complete voeding op de webshop?

Indien u op zoek bent naar een complete voeding klikt u bovenaan op het tabblad 'KVV' en vervolgens vinkt u links het vakje 'ja' aan bij ' Met Premix'.

Kan ik met mijn bankkaart betalen aan de chauffeur of bij jullie in Waasmunster?

Helaas kan dit niet. U kan aan de chauffeur betalen met cash geld en bij ons in Waasmunster met cash geld of online via uw smartphone (Online Banking, Paypal, Payconiq, ...)

Ik heb een kortingscode gekregen, hoe gebruik ik die?

U kan de code na het aanmaken van uw bestelling ingeven nadat u op 'bestelling afronden' heeft geklikt.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt en krijg geen mail om een nieuw aan te maken

Het is mogelijk dat sommige mails die automatisch door ons programma worden gestuurd u niet bereiken. Stuur ons dan een mailtje of geef ons een belletje en wij zoeken uw wachtwoord op voor u!

Kan ik korting krijgen als ik grote bestellingen plaats?

Indien u voor 1500 euro per jaar bij ons aankoopt dan kunnen wij u op elke bestelling 5% korting geven m.b.v. een kortingscode. Dus als u op voorhand denkt dat u zeker aan dit bedrag zal komen, laat het ons dan zeker weten en dan krijgt u deze korting reeds! Elk jaar rekenen wij dan uit of u nog steeds aan dit bedrag komt en dus recht blijft hebben op uw korting.

Ik wil jullie graag helpen door een positief woordje achter te laten over jullie producten en/of diensten, waar kan ik dat doen?

Super dat u ons een positieve recensie wil geven! U kan dit doen op onze Google pagina door op Google 'Barf Webshop' in te typen, dan kunt u vanzelf doorklikken naar 'recensies' of u kan dit doen op onze Facebookpagina https://www.facebook.com/BARFWEBSHOPWaasmunster/ wederom via de pagina 'recensies'.

Ik heb een vraag waarop ik geen antwoord vind.

Aarzel niet ons een mailtje te sturen naar info@barf-webshop.be wanneer u het antwoord op uw vraag niet kan terug vinden of opmerkingen heeft. Wij helpen u met plezier verder!